Thursday, December 2, 2010

OPI Vodka & Caviar

This is a classic red from OPI´s Russian collection. I have 2 coats with Seche Vite top coat. If you are looking for the right red for you, this could be the best./ Je to klasická krásná trochu gelová červená z ruské kolekce od OPI. Mám 2 vrstvy s nadlakem Seche Vite. Pokud hledáte červenou, která vám sedne, tato by mohla být ta pravá. Není to dlouho, co jsem červené laky vůbec nenosila, nebyla jsem na ně dost odvážná. Až díky holkám z MakeUp Box fóra jsem si pořídila Vodku. Nějakou dobu jsem si ji jen prohlížela v lahvičce, postupem času koupila víc červených laků a začala je i nosit. Některé, co mám, jsou zbarvené do růžova, některé do oranžova. Některé světlejší, jiné tmavší. Ale tahle je fakt nejlepší, líbí se i manželovi.


No comments:

Post a Comment