Thursday, December 2, 2010

China Glaze Vintage Vixen 2010 swatchesChina Glaze Vintage Vixen 2010 swatches

Thumb - Ingrid, index finger - Midnight Mission, middle finger - Bogie, ring finger - Emerald Fitzgerald, pinky - First Class Ticket. I have 2 coats of all the colors with Seche Vite top coat. They all are beautiful good covering colors. Bogie doesn´t dry shiny much. I love Ingrid, Midnight Mission and Emerald Fitzgerald but my unexpected favorite is Midnight Mission! It dries so shiny! Which of them do you like?/ Palec - Ingrid, ukazováček - Midnight Mission, prostředníček - Bogie, prsteníček - Emerald Fitzgerald, malíček - First Class Ticket. Mám dvě vrstvy všech barev s nadlakem Seche Vite. Krásné dobře krycí barvy. Bogie je zajímavý, ale mrzí mě, že neschne úplně do leskla. Moc se mi líbí Ingrid, Midnight Mission a Emerald Fitzgerald, ale můj nečekaný favorit je Midnight Mission! Je tak lesklý a krásný! Na žádných fotkách na internetu ani na mých jeho krása rozhodně není vidět! Po dlouhé době mi známí pochválili zase nějaký lak a byl to právě Midnight Mission :)





No comments:

Post a Comment